کرج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: ۲۵ هزار نفر در سال گذشته در دوره های آموزشی این جمعیت، شیوه های امدادی و ارایه کمک های اولیه به آسیب دیدگان را فرا گرفتند.

محمد باقر خلفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آموزش ها در قالب دوره های همگانی، عمومی، تخصصی و ضمن خدمت شامل ۳۰۴ دوره کمک های اولیه ، ۶ هزار و ۷۷۴ نفر آموزش همگانی ویژه، ۱۷۹ دوره مخاطرات ویژه و پنج هزار و ۱۱۳ نفر در پایه داوطلبی ویژه برگزار گردید.
وی خاطرنشان کرد: همچنین طی سال گذشته ۲۵۸ نفر در آموزش عمومی امداد ویژه ، ۲۵۴ نفر آموزش عمومی نجات ویژه ، ۱۱۱ نفر در آموزش تخصصی پیش بیمارستانی ، ۱۹۲ نفر در مخابرات ویژه امدادگران و ۲۵ نفر در دوره اسکان اضطراری شرکت کردند.



خلفی افزود: قشرهای مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیروهای بسیجی و سربازان و ... تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفته‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد : در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان دارای هفت شعبه در سطح استان است که با توجه به رشد و فعالیت خانه های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان ها مهیا شده است که خدمات آموزشی،فرهنگی و بشردوستانه از طریق آنها ارائه می شود.