تهران- ایرنا- جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف به همراه اساتید خود در ماه مبارک رمضان با برپایی موکب صلواتی و توزیع افطاری ساده از روزه‌داران در میدان شهید تیموری واقع در محله طرشت پذیرایی می‌کنند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، محمد رضا ارغوانی دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی شریف در این باره می‌گوید: در این محل یک ساعت قبل از اذان کارها شروع می شود و از قبل اگر غذایی باشد، دوستان تدارک می بینند و تا چند ساعت بعد از اذان پذیرایی از روزه داران ادامه می یابد. این افتخار ما است که در خدمت روزه داران باشیم.

حسین جغتایی فارغ التحصیل رشته عمران دانشگاه صنعتی شریف نیز با اظهار خرسندی از خادمی مردم و روزداران و افتخار به این کار، اظهار داشت: همانطور که حضرت آقا فرمودند افطاری ساده ای تدارک دیده شد، برای اینکه بتوانیم به جامعه بیشتری خدمت رسانی کنیم و هم اینکه از تکلف به دور باشد و برای دیگران الگویی باشد که افطاری ساده را برقرار کنند.

در ادامه برخوردار استاد دانشگاه صنعتی شریف گفت: محله ای که موکب ما در آن مستقر است، محله طرشت است که در جوار دانشگاه شریف قرار دارد و مردم از برنامه های ما استقبال خوبی کردند.

وی ادامه داد: در دهه آخر ماه رمضان نیز این توفیق را داریم که از اذان مغرب برنامه افطاری و نماز جماعت را داشته باشیم و دوستان هر کدام در حد وسع و توان خود حضور دارند و کمک می کنند و از سفر اهل بیت ارتزاق می کنند.

برخوردار یادآور شد: بزرگان ما همواره در اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) پیشگام بودند و ما هم به عنوان رهروان آنها این مسیر را دنبال می کنیم که فرزندان و نسل های آتی این فرهنگ را بیش از پیش اشاعه دهند.

پیش از این نیز دانشجویان شریف با فراهم کردن تعداد ۱۳۰ بسته افطاری و معیشتی بین خانواده های نیازمند تلاش کردند سهمی در ثواب روزه‌داری این خانواده ها داشته باشند.