۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85086441
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مراسم افطاری دانشگاه امیرکبیر با حضور ۲ هزار نفر از دانشگاهیان

تهران- ایرنا- مراسم افطاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور ۲ هزار نفر از دانشجویان و جمعی از اساتید به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی در صحن دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مراسم آغازین این ضیافت با سخنرانی حجت الاسلام علی سرلک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر در مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که شب گذشته (۲۶ ماه رمضان) برگزار شد، پس از اقامه نماز جماعت، با برپایی سفره های افطاری که در صحن و مسجد دانشگاه برپا شده بود، از دانشجویان و اساتید پذیرایی به عمل آمد.

برگزاری مراسم افطاری دانشگاه امیرکبیر با حضور ۲ هزار نفر از دانشگاهیان

همچنین در این برنامه گروه "تواشیح مهراب" همزمان با طنین زیبای اذان به اجرای برنامه پرداختند.

در این مراسم سید حسن قدسی پور رئیس دانشگاه، حجت الاسلام سیدمهدی میراحمدی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر مهدی رفیع زاده معاون آموزشی، دکتر حامد ملاداودی معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر مصطفی کشاورز مروجی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی نیز حضور داشتند.

برگزاری مراسم افطاری دانشگاه امیرکبیر با حضور ۲ هزار نفر از دانشگاهیان

این مراسم با مشارکت فعالان فرهنگی به ویژه هیات رهروان شهدا این دانشگاه برگزار شد.

ضیافت افطار ۳ هزار شریفی پای سفره میزبانی خدا 

به رسم هر سال افطاری بزرگ خانواده شریف با حضور ۳ هزار نفر از دانشگاهیان به همت بسیج دانشجویی، هیات الزهرا (س) و حوزه دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این برنامه از خانواده‌های شهید احسان قدبیگی، زنده یادان دکتر رضا روستا آزاد و سیدمصطفی مدرس مصلی تجلیل شد.

برپایی موکب‌های افطاری به همت شریفی‌ها

برگزاری مراسم افطاری دانشگاه امیرکبیر با حضور ۲ هزار نفر از دانشگاهیان

شریفی ها همچنین در این ماه مبارک با برپایی موکب هایی از روزه‌داران پذیرایی می کنند؛ چند روزی است که جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف به همراه اساتید خود با برپایی موکب صلواتی و توزیع افطاری ساده از روزه‌داران در میدان شهید تیموری واقع در محله طرشت پذیرایی می‌کنند.

پیش از این نیز دانشجویان شریف با فراهم کردن تعداد ۱۳۰ بسته افطاری و معیشتی بین خانواده های نیازمند تلاش کردند سهمی در ثواب روزه‌داری این خانواده ها داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha