اصفهان - ایرنا - سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با تلاش کادر پزشکی و تکمیل روند درمانی، بیشتر بازیکنان مصدوم ما به دیدار امشب در نیمه نهایی سوپرلیگ آسیا می‌رسند.

علی صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وضعیت امیر علی قلی زاده، محمدرضا اکبری، ارسلان کاظمی مصدومان اخیر ما رو به بهبود است، اما همراهی "بلاژ مسیچک" بازیکن اهل اسلوونی برای حضور در میدان هنوز قطعی نیست و تا پیش از آغاز مسابقه مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به آنالیز تیم شهرداری گرگان توسط کادر فنی در روزهای اخیر ادامه داد: هم اکنون نیز جلسه دیگری برای ارزیابی و بررسی تیم حریف در حال اجراست.

سرپرست بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه شرایط کلی تیم مطلوب است، افزود: به دور از هرگونه حاشیه خاصی، سعی در پیروزی در بازی پیش رو داریم و بطور قطع با تمام توان برابر حریف صف آرایی خواهیم کرد تا در نهایت به فینال رقابت‌ها صعود کنیم.

صالحی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم مسوولان، سهمیه هواداران حاضر در ورزشگاه به صورت ۱۰۰ به صفر درصد برای میزبان خواهد بود، به این معنا که در بازی امشب که میهمان هستیم تمام گنجایش ورزشگاه به تماشاچیان شهرداری گرگان اختصاص دارد و در بازی آینده این شرایط بالعکس خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا امشب و از ساعت ۲۲ دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی این مسابقات به مصاف هم می‌روند و این جدال حساس در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.