عزم تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان برای غلبه بر شهرداری گرگان جزم شده است

اصفهان - ایرنا - مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: عزم تیم ما برای غلبه بر شهرداری گرگان در دیدار دوم نیمه نهایی سوپرلیگ آسیا جزم شده است تا در نهایت تکلیف راه یافته به فینال در مسابقه سوم مشخص شود.

پیمان صداقت نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شکست ذوب آهن در دیدار اول با شهرداری گرگان در چارچوب رقابت های سوپرلیگ آسیا اظهارداشت: مصدومیت بازیکنان و خستگی سبب شد برابر این تیم بازی را واگذار کنیم البته از لحاظ فنی و پاس دادن دچار خطاهایی شدیم و همین امر شکست را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: محمدرضا اکبری کاپیتان و "بلاژ مسیچک" بازیکن اهل اسلوونی تیم در بازی گذشته برابر شهرداری مصدوم بودند و ارسلان کاظمی به دلیل مصدومیت نیز به سختی به بازی رسید.

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: آنالیز لازم در روزهای اخیر انجام شده است و با رفع اشکالات خود قادر به پیروزی برابر رقیب خواهیم بود.

صداقت نیا افزود: انگیزه بازیکنان افزایش یافته است و با همین عامل می توانیم بازی دوم را ببریم تا تکلیف تیم فینالیست در بازی سوم مشخص شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور هواداران گفت: حمایت تماشاچیان سبب خواهد شد که تیم بتواند بر حریف خود چیره شود بنابراین ضمن تشکر از هواداران، از آنان برای حضور در مسابقه روز پنجشنبه دعوت می‌کنیم.

نخستین جدال تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا پنجشنبه گذشته با برتری ۹۱ بر۷۲ شاگردان مهران حاتمی در شهرداری گرگان همراه بود، دیدار دوم این تیم‌ها روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت از ساعت ۲۲ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha