اصفهان - ایرنا - بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برابر شهرداری گرگان در نیمه‌ نهایی باشگاه‌های غرب آسیا بدنبال بهترین نمایش خود در فصل جاری هستیم تا شکست بازی اول جبران و تکلیف تیم راه‌یافته به فینال در بازی سوم مشخص شود.

محمدرضا اکبری، روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در تلاشیم تا شکست بازی اول برابر این تیم تکرار نشود و تیم ما تنها به بُرد فکر می‌کند و فکری جز این ندارد.

وی با اشاره به حضور هواداران در مسابقه دوم و حمایت از این تیم خاطرنشان کرد: ما بعنوان بازیکن بطور جد خواهیم کوشید تا مقابل حامیانی که از اصفهان برای حمایت ذوب‌آهن به تهران خواهند آمد، روسفید شویم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در باره مصدومیت اخیر خود تصریح کرد: در روزهای گذشته بهتر شده‌ام، حتی در بازی برگشت برابر تیم صنعت مس کرمان نیز به میدان رفتم و در نهایت در دیدار فردا شب نیز در زمین حاضر خواهم شد.

اکبری با بیان اینکه ذوب‌آهن در مسابقه مذکور مصدوم و غایب ندارد، تصریح کرد: با نهایت تلاش خود، برد فردا شب را جشن خواهیم گرفت.

نخستین جدال تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌ نهایی بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا، پنجشنبه گذشته با برتری ۹۱ بر۷۲ شاگردان مهران حاتمی در شهرداری گرگان همراه بود.

دیدار دوم این تیم‌ها، پنجشنبه هفتم اردیبهشت از ساعت ۲۰ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد، در این دیدار ۱۰۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به طرفداران ذوب‌آهن اختصاص یافته است.