رشت- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ملوان تیم بسیار خوب و منسجمی است و این شکست چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی جمعه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و مس رفسنجان در بندرانزلی، اظهار کرد: در همان دقیقه اول ما به گل برتری رسیدیم و این امر باعث شد تا روند بازی عوض و شرایط ملوان نیز تغییر یابد.

وی افزود: این گل دقیقه اول باعث شد تا ملوان هجومی بازی کند و فقط به فکر جبران گل باشد و فضاهایی برای ما ایجاد شد که ما نیز توانستیم از این فضاها استفاده کنیم که در این امر نیز موفق عمل کردیم و به گلهای بعدی نیز دست یافتیم.

وی ادامه داد: البته برنامه‌ریزی هایی را که برای این دیدار داشتیم به خوبی انجام شد و بازیکنان توانستند تاکتیک‌های موردنظر را در زمین بازی پیاده کنند و از این بابت از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم چون زحمت زیادی کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: ما در ۲ بازی باقیمانده نیز با تمام توان ظاهر می‌شویم تا در هر ۲ دیدار به برتری برسیم و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم تا در پایان لیگ رتبه مناسبی داشته باشیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه انگیزه زیادی داریم که بتوانیم سهمیه کسب کنیم و در این مورد ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که امیدواریم در نهایت در ۲ بازی باقیمانده نیز به برتری برسیم و شرایط به گونه‌ای رقم زده شود که سهمیه نیز کسب کنیم.

تیمهای فوتبال ملوان و مس رفسنجان عصر امروز جمعه در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور بیش از هفت هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت مس رفسنجان با نتیجه چهار بر صفر حریفش را شکست داد.

پیش از انجام این دیدار و تا پایان هفته بیست و هفتم، مس رفسنجان با کسب ۴۳ امتیاز در رتبه ششم و ملوان بندرانزلی با کسب ۲۶ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابتها قرار داشتند.