۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85102445
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان: ملوان انزلی تیم بسیار خوب و منسجمی است

رشت- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ملوان تیم بسیار خوب و منسجمی است و این شکست چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی جمعه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و مس رفسنجان در بندرانزلی، اظهار کرد: در همان دقیقه اول ما به گل برتری رسیدیم و این امر باعث شد تا روند بازی عوض و شرایط ملوان نیز تغییر یابد.

وی افزود: این گل دقیقه اول باعث شد تا ملوان هجومی بازی کند و فقط به فکر جبران گل باشد و فضاهایی برای ما ایجاد شد که ما نیز توانستیم از این فضاها استفاده کنیم که در این امر نیز موفق عمل کردیم و به گلهای بعدی نیز دست یافتیم.

وی ادامه داد: البته برنامه‌ریزی هایی را که برای این دیدار داشتیم به خوبی انجام شد و بازیکنان توانستند تاکتیک‌های موردنظر را در زمین بازی پیاده کنند و از این بابت از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم چون زحمت زیادی کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: ما در ۲ بازی باقیمانده نیز با تمام توان ظاهر می‌شویم تا در هر ۲ دیدار به برتری برسیم و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم تا در پایان لیگ رتبه مناسبی داشته باشیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه انگیزه زیادی داریم که بتوانیم سهمیه کسب کنیم و در این مورد ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که امیدواریم در نهایت در ۲ بازی باقیمانده نیز به برتری برسیم و شرایط به گونه‌ای رقم زده شود که سهمیه نیز کسب کنیم.

تیمهای فوتبال ملوان و مس رفسنجان عصر امروز جمعه در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور بیش از هفت هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت مس رفسنجان با نتیجه چهار بر صفر حریفش را شکست داد.

پیش از انجام این دیدار و تا پایان هفته بیست و هفتم، مس رفسنجان با کسب ۴۳ امتیاز در رتبه ششم و ملوان بندرانزلی با کسب ۲۶ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابتها قرار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha