کرمانشاه- ایرنا- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آب شرب برخی از مناطق شهر کرمانشاه به علت شکستگی خط لوله امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت قطع است.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: آب شرب شهروندان ساکن در محله‌های کارمندان، فرهنگیان فاز۲ و محدوده استانداری به دلیل شکستگی خط اصلی لوله ۳۰۰ میلیمتری آب توسط پیمانکار جمع آوری آب‌های سطحی شهرداری کرمانشاه، امروز تا حدود ساعت ۲۲ قطع است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: هم‌اکنون همکاران حوادث و اتفاقات شهر کرمانشاه (منطقه سه) در تلاشند تا هرچه زودتر شکستگی را تعمیر و دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

در پایان اطلاعیه روابط عمومی شرکت آبفا کرمانشاه آمده است: ضمن پوزش به دلیل این اختلال پیش آمده در امر آبرسانی از صبر و شکیبایی و همراهی مردم این مناطق صمیمانه سپاسگزاریم.

به گزارش ایرنا، سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین استان کرمانشاه خواهد بود.

شهر کرمانشاه با داشتن هشت منطقه شهری بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.