آب شرب برخی از محلات شهر کرمانشاه امروز دوشنبه قطع می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- روابط عمومی شرکات آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: به علت تعمیرات حادثه به وجود آمده در تاسیسات ایستگاه پمپاژ آب، آب شرب برخی از محلات شهر کرمانشاه عصر امروز (دوشنبه دوم مرداد) قطع و یا با افت فشار مواجه خواهند شد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: ساکنین محله‌های شریعتی، جوانشیر، مدرس، علاف‌خانه، اشک تلخ، سیدجمال‌الدین اسدآبادی، رشیدی، چوب فروش‌ها، جلیلی، گمرگ، میدان نواب صفوی، سیلو، تازه‌آباد، جمخانه و قسمتی از محله جعفرآباد از ساعت ۱۳ تا ۱۸ عصر امروز به مدت پنح ساعت با افت فشار و یا قطعی آب مواجه خواهند بود.

در این اطلاعیه عنوان شده است: همکاران ما در واحد حوادث و اتفاقات و اجراییات شهر کرمانشاه مشغول رفع حادثه هستند و تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر تعمیرات مربوطه به پایان برسد و دوباره آب را وارد مدار بهره‌برداری نمایند.

اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه افزوده است: ضمن پوزش بابت اختلال پیش آمده، از اینکه با مدیریت مصرف آب، خدمتگزاران خود در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه را در انجام هرچه بهتر وظایف و ارایه خدمات مستمر، همراهی کرده قدردانی می‌کنیم

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سامانه پاسخگویی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه (۱۲۲) به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

به گزارش ایرنا، شهر کرمانشاه با داشتن هشت منطقه شهری بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha