تهران- ایرنا- دیدار سرنوشت‌ساز تیم‌های نساجی و پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود که از ساعت‌ها قبل حواشی مختلفی برای این بازی ایجاد شده است.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود تا سرنوشت قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

پرسپولیس در حال حاضر با ۶۳ امتیاز در رتبه اول قرار دارد و سپاهان با اختلاف یک امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. سرخ‌پوشان با برتری در این دیدار می‌توانند جشن قهرمانی را در قائمشهر برگزار کنند.

با وجود اعلام اختصاص ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری وطنی قائمشهر برای بازی، اکنون ۱۰۰درصد ظرفیت آن تکمیل شده و افراد بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند.

این در حالی است که همچنان تماشاگران زیادی در بیرون ورزشگاه حضور دارند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در حالی که مسئولان ورزشگاه مشغول آب‌پاشی چمن بودند، وارد زمین شد تا کیفیت زمین چمن را ارزیابی کند. ورود سرمربی پرسپولیس از تونل ورزشگاه باعث شد طرفداران پرسپولیس سورپرایز شوند و یحیی را به شدت تشویق کنند.

نکته جالب اینکه حتی از سکوهای تیم میزبان نیز صدای تشویق برای یحیی بلند شد تا مشخص شود بسیاری از هواداران تیم پرسپولیس در بین تماشاگران نساجی حضور دارند. گل‌محمدی نیز به سمت تماشاگران رفت و از آنها بابت حضورشان و همچنین تشویق او قدردانی کرد.

هنوز یک ساعت از حضور تماشاگران دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر نگذشته است که هوادران ۲ تیم مستقر در صندلی تماشاگران با یکدیگر درگیر شدند.

خوشبختانه این درگیری تنها در حد چند دقیقه بود و با مداخله به موقع ماموران به سرعت کنترل و خاتمه یافت.

کامبیز دیرباز، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، در ورزشگاه وطنی حضور دارد تا دیدار تیم محبوبش را تماشا کند. دیرباز به شدت از طرف هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.