اتوبوس حامل بازیکنان نساجی و پرسپولیس وارد قائمشهر شد+فیلم

ساری- ایرنا- اتوبوس حامل اعضای تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران وارد قائمشهر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،‌ اعضای دو تیم در میان هوادارانی که پشت درهای بسته ورزشگاه وطنی قائمشهر چشم براه بازیکنان بودند از درب های تعبیه شده وارد این ورزشگاه شدند .

با توجه به پرترافیک بودن مسیر خیابان کارگر شهر قائمشهر ،‌اتوبوس حامل بازیکنان این دو تیم از مسیر دیگر منتهی به ورزشگاه وطنی به این محوطه منتقل شدند .

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در دیداری حساس در آخرین بازی فصل لیگ برتر به مصاف هم می روند و این بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می شود.

طبق مصوبه شورای تامین استان مازندران مجوز حضور ۶ هزار هوادار در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صادر شده است که از این میزان، طبق قانون ۹۰ درصد «۵۴۰۰ بلیت» متعلق به هواداران نساجی مازندران و ۱۰ درصد «۶۰۰ بلیت» متعلق به هواداران پرسپولیس است.
همچنین جایگاه پشت نیمکت مهمان مختص تماشاگران پرسپولیس است و ورودی آن‌ها به ورزشگاه از درب جدید خیابان جویبار خواهد بود.

اما شواهد امر و مشاهدات خبرنگار ایرنا نشان می دهد فراتر از ظرفیت درنظرگرفته شده و همچنین سهمیه تیم مهمان افراد فاقد بلیط نیز به ورزشگاه وارد شدند که از کارانداختن گیت های نیروی انتظامی در همان لحظات آغاز ورود تماشاگران پرسپولیسی از جمله مواردی است که منجر به حضور تعداد بیشتر افراد شده است .

این در حالیست پیش از این سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران از دل نگرانی خود در تخریب و از بین رفتن زمین تازه نوسازی شده این ورزشگاه مطالبی بیان کرد .

عادل عالیشان گفت که برد هریک از این ۲ تیم کشوری ارزشمند و مهم است اما تماشاگران این موضوع را در نظر بگیرند که در حفظ و حراست استادیوم تازه نوسازی شده وطنی بکوشند.

به گزارش ایرنا، بخش دولتی علاوه بر هزینه ۷۰ میلیارد تومانی بهسازی ورزشگاه شهید وطنی، برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفت تا بدین طریق کمکی به این تیم فوتبال ریشه دار کشور شود.

"سید محمود حسینی پور" استاندار مازندران با سپردن مسوولیت این کارگروه به احمد ثلاثی دستیار ویژه خود، این پروژه بازسازی این ورزشگاه را وارد فاز اجرایی و جدید کرد. آماده‌سازی بستر ورزشگاه شهید وطنی برای کاشت بذر چمن با کیفیت نیمه نخست خرداد پارسال پس از انجام فرآیندی طولانی به پایان رسید و در نهایت ۱۸ خرداد همان سال و با بذرپاشی نمادین توسط دستیار ویژه استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان، کاشت مکانیزه بذر نیز انجام شد.
سوم شهریور ۱۴۰۱ و نخستین تمرین تیم نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر انجام شد.
تمامی اقدامات، پیگیری ها و صرف اعتبار دولت سیزدهم در اول شهریور پارسال به ثمر رسید و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس از ۳۹۳ روز خانه به دوشی تیم محبوب نساجی مازندران میزبان این تیم و هوادارانش شد و نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران پس از اجرای عملیات کاشت چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در این استادیوم برگزار شد و پس از آن نیز در سوم شهریور همان سال با تیم ملوان انزلی در ورزشگاه خانگی خودش بازی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha