تهران- ایرنا- منابع خبری از آغاز راهپیمایی پرچم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیستی از آغاز راهپیمایی موسوم به راهپیمایی پرچم در منطقه«باب العامود» واقع در قدس اشغالی خبر دادند.

شهرک نشینان صهیونیست با در دست داشتن پرچم این رژیم شعارهایی علیه عرب ها می دهند و به رقص و آواز می پردازند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که درگیری هایی میان یهودیان تندرو و چپ گرایان در منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی رخ داده است و پلیس این رژیم ده نفر را بازداشت کرده است.

نیروهای صهیونیستی به طور همزمان ورودی های منتهی به منطقه باب العامود را بسته اند تا امنیت راهپیمایی پرچم را فراهم کنند.

برخی منابع خبری اعلام کردند که بمب هایی در مسیر راهپیمایی قرار داده شده است و یک مبارز فلسطینی نیز در میان راهپیمایی کنندگان حضور دارد، این خبر منجر به رعب و وحشت صهیونیست ها شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز از بازداشت یک جوان فلسطینی از اهالی رام الله خبر داد ‌مدعی شد که این جوان به دنبال انجام عملیات با سلاح «ام۱۶» بوده است.

از سوی دیگر شهروندان فلسطینی در اعتراض به راهپیمایی پرچم صهیونیستی در مرزهای شرقی نوار غزه و سرزمین های اشغالی لاستیک آتش زدند.

در شهر نابلس در کرانه باختری نیز مردم فلسطین با برافراشتن پرچم فلسطین به راهپیمایی پرچم صهیونیستی اعتراض کردند.

منابع خبری همچنین از مشارکت ایتمار بن گویر، وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی خبر دادند.

یولی ادلشتاین، رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی که کنست صهیونیستی نیز در راهپیمایی پرچم حضور دارد.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی همچنان به تعرض های خود علیه فلسطینی ها ادامه می دهند و از ورود آن ها به منطقه باب العامود ممانعت می کنند.

منابع خبری همچنین از حضور تک تیراندازان اسرائیلی در منطقه باب العامود همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم خبر دادند.

به طور همزمان درگیری هایی میان نیروهای اشغالگر و مبارزان فلسطینی در مرزهای شرقی نوار غزه در اعتراض به این راهپیمایی رخ داده است.

اسرائیل کاتس،وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و بزالل اسموتریچ ، وزیر امور دارایی این رژیم نیز در این راهپیمایی حضور دارند.

برخی شهروندان فلسطینی وارد راهپیمایی صهیونیست ها در منطقه باب العامود شده و پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

منابع خبری همچنین از درگیری های گسترده میان صهیونیست ها ومبارزان فلسطینی در اردوگاه «ملکه» واقع در شرق غزه و زخمی شدن چند فلسطینی خبر دادند.

صهیونیست ها در این درگیری با استفاده از پهپاد بمب های گازی به سوی فلسطینی ها پرتاب کردند.

بر اساس این گزارش ،شهرک‌نشینان اشغالگر از ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه تعرض به مسجدالاقصی را تحت تدابیر امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی آغاز کرده بودند.