تهران-ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در ششمین روز خردادماه به تمدید قرارداد استقلال با سرمربی پرتغالی، مخالفت با درخواست پرسپولیس برای تعویق یک روزه فینال جام حذفی و دیگر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در ششمین روز از خردادماه ۱۴۰۲ اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد که گزیده اخبار امروز را می‌توانید در ادامه بخوانید.

سورپرایز استقلال قبل از دربی؛ گره تمدید با ساپینتو باز شد

بند تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از فینال شهرآورد حذفی فعال خواهد شد تا مرد پرتغالی و تیمش با انگیزه‌ و روحیه دوچندانی مقابل حریف دیرینه قرار بگیرند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مازندران شاگرد اول کلاس کشتی ایران/ یوزپلنگ‌ها در جام تختی طلا درو کردند

چهل و سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی و مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی روزهای چهارم و پنجم خردادماه در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار شد که سهم کشتی گیران استان از این رویداد بین المللی کشب هفت مدال طلا بود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

درخواست پرسپولیس رد شد؛ زمان فینال جام حذفی تغییر نمی‌کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: درخواست پرسپولیس برای تغییر تاریخ فینال جام حذفی به صورت رسمی به دست ما نرسیده اما در هر صورت آن را نمی‌پذیریم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اعلام برنامه کامل مسابقات ایران در بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴

برنامه کامل مسابقات تیم ملی والیبال ایران برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ اعلام شد و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نشست مهم وزیر ورزش و جوانان با تاج، قلعه‌نویی و عنایتی؛ کاشانی بازهم نیامد

سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران همراه رییس فدراسیون فوتبال به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

باقری: از همه حمایت می‌کنیم نه فقط سهراب و کیانوش

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری با بیان این‌که سهراب مرادی و کیانوش رستمی عامل بازدارنده برای وزنه‌برداران جوان نیستند، گفت: فدراسیون از همه وزنه‌برداران حمایت می‌کند نه فقط سهراب و کیانوش.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اشک و حسرت برای دورتموند؛ بایرن‌ مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد

تیم فوتبال بورسیادورتموند در دیدار خانگی مقابل ماینتس به تساوی بسنده کرد تا قهرمانی بوندسلیگا برای یازدهمین فصل متوالی به بایرن مونیخ برسد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ناکام‌های لیگ ۲۲؛ کاپیتان پرسپولیس، دکتر طلایی‌ و ستاره کی‌روش در جام‌جهانی

در پایان لیگ بیست‌ودوم، بازیکنانی بودند که به دلایلی نتوانستند در حد و اندازه خودشان ظاهر شوند و فصل ناموفقی را به پایان رساندند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای جام‌جهانی به پدیده پاراتیراندازی ایران رسید

ملی‌پوش تیراندازی جانبازان و معلولین ایران در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ این رشته در کره‌جنوبی رسید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

روایت یاغی کشتی ایران از جنجال ارومیه

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم جام تختی با انتقاد از نحوه قضاوت داوری گفت: اشتباهات داوری در جام تختی محسوس و آشکار بود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.