سنندج- ایرنا- دولت سیزدهم با شعار مردمی بودن روی کار آمد و طبق توصیه رئیس جمهور، کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همواره در دسترس و پاسخگوی مشکلات و خواسته‌های مردم باشند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان از ابتدای شروع فعالیت خود، همین رویه را پیش گرفته و جدا از سفرهای شهرستانی، ۲ هفته یک بار، از طریق سامانه سامد مستقیم با مردم حرف می زند و پیگیر خواسته ها و مشکلاتشان می شود.

معاونین استاندار کردستان هم در همین راستا و با هدف عملی کردن شعار دولت سیزدهم، در همین سامانه ماهانه ساعاتی را به صورت مستقیم به مشکلات، خواسته‌ها و انتقادات مردم گوش می دهند و پیگیر این مسائل می شوند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ برای پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات هم استانی ها، در سامانه سامد حاضر شد.

فردا سه شنبه نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ساعت ۱۱تا ۱۲:۳۰ در سامانه سامد حضور می یابد و پاسخگوی خواسته ها و مشکلات مردم در حوزه اقتصادی خواهد بود.

روز چهارشنبه هم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از ۱۱ تا ۱۲:۳۰ و روز پنجشنبه نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم استان است.

استاندار کردستان چند روز پیش در سامانه سامد حاضر شد و از مدیران دستگاه‌ها خواست طبق برنامه‌ای که مدیدیت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری برایشان در نظر گرفته در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم باشند و این مسایل را با جدیت دنبال کنند تا گره‌های کوچکی که بدست مدیران قابل گشایش است، رضایتمندی مردم را فراهم کند.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد امسال مدیران در بحث ارتباط با مردم و پیگیری مشکلات آنان فعال‌تر از گذشته باشند.