۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۰۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85224480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۶ درصد وام‌های قرض‌الحسنه سفر رئیس جمهور به کردستان پرداخت شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، ۳۰ هزار درخواست وام قرض‌الحسنه دریافت و تاکنون بیش از ۷۶ درصد این تسهیلات پرداخت شده است.

مرادعلی بهمنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بقیه وام‌های درخواستی نیز در حال پرداخت است و جزو استان های برتر در این زمینه هستیم.

وی افزود: در دور اول سفر رئیس جمهور به کردستان، ۱۲۲ هزار نامه و تماس مردمی تحویل استانداری شد و به تمام تماس ها و نامه ها پاسخ داده و نتیجه به متقاضی اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان ادامه داد: در این سفر ۶ هزار و ۲۰۰ درخواست وام خوداشتغالی ثبت و به افراد دارای شرایط پرداخت شد.

بهمنی یادآور شد: در قالب همین سفر، به ۱۵ هزار نفر از سوی کمیته امداد کمک هزینه درمانی و ۵۰۰ خانوار نیز از سوی بهزیستی کمک شد.

انجام ۳۰۰ بازرسی از ادارات و دستگاه های خدمات رسان

وی بازرسی از ادارات و ارزیابی عملکرد مدیران را از مهمترین وظایف مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری عنوان کرد و گفت: تلاش ما این بوده گلوگاه‌های فساد در ادارات را ببندیم که البته تا حدود زیادی موفق هم شدیم.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان، اصلی ترین عامل فساد در ادارات را ناکارآمدی مدیران دانست و ادامه داد: طی ۲ سال اخیر ۳۰۰ مورد بازرسی از ادارات و دستگاه های خدمات رسان انجام شد.

بهمنی با بیشترین چالش و شکایات مردم را مربوط به دستگاه های خدمات رسان عنوان کرد و افزود: کیفی سازی بازرسی از دستگاه ها در دستور کار این مدیریت بوده و طی ۲ سال گذشته وضعیت سلامت اداری استان بهبود یافته است.

وی آمار تماس های روزانه با سامانه ۱۱۱ را حدود ۵۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: به تمام تماس ها همان روز جواب و به دستگاه مربوطه ارجاع داده می شود و ظرف حداکثر ۲۰ روز دستگاه مربوطه باید جواب درخواست متقاضی را داده باشد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان افزود: در بحث پاسخگویی و رسیدگی به درخواست ها مردمی، کردستان جز استانهای موفق و برتر است و رضایتمندی مردم نتیجه اقدامات موثر این اداره کل است.

بهمنی اضافه کرد: عملکرد مدیران به صورت منظم، ۶ ماه، یکسال و دوره ای ارزیابی می شود و در صورت ناکارآمدی، برکنار خواهند شد.

وی با بیان اینکه دوشنبه ها ملاقات چهره به چهره مدیران با مردم ضروری است، ادامه داد: هیچ مدیری حق ندارد ملاقات روز دوشنبه را لغو کند و بازرسان به صورت ماهانه این دیدارها را رصد و راستی آزمایی می کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال گذشته به استان کردستان سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha