قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب از اختصاص ۳۸۰ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل ۱۱۶ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد.

«صدرالله بابلی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها در بخش‌های عشایری، آب و فاضلاب، ۱۱ طرح هادی در بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، بهداشت و درمان، شهرک صنعتی، میراث فرهنگی، ۱۳ طرح در جهاد کشاورزی، طرح‌های مختلف در شهرداری و همچنین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیریت منابع آب و آموزش و پرورش بوده که در دست احداث است.

وی اظهار کرد: این اعتبار از منابع اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سرپل‌ذهاب در سال ۱۴۰۱، اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برای تکمیل پروژه‌ها، اعتبارات سفر رییس جمهور و بخشی دیگر از اعتبارات ملی است که که امید است تا شهریورماه جاری شاهد افتتاح و بهره برداری این طرح ها باشیم و تحول خوبی در منطقه ایجاد شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: خوشبختانه تخصیص اعتباری که به این پروژه ها داده شده از ۷۰ درصد تا ۹۰ درصد و بعضی از پروژه تا ۹۵ درصد بوده و این امر مهم با نگاه ویژه استاندار کرمانشاه و تخصیص اعتبارات تملک دارایی و سرمایه برای شهرستان های زلزله زده و رفع مشکلات محقق شده است.

وی در پایان گفت: امسال هم با تاکید استاندارکرمانشاه اعتباراتی برای تکمیل پروژه‌ها در شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.