تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

شیراز- ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد :‌با توجه به بررسی آخرین نقشه های هواشناسی از بعد از ظهر امروز چهارشنبه دهم خرداد تا فردا برخی مناطق استان با افزایش ابر،‌ گاهی رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش خفیف باران مواجه می شود.

مدیرکل هواشناسی فارس چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه جدید از بعد از ظهر امروز چهارشنبه برای برخی نقاط جنوب شرقی استان پیش بینی شده ، افزایش ابر گاهی رعد برق ، وزش باد و احتمال بارش خفیف باران در این مناطق گزارش شده است.

جنوب و غرب استان گرد و خاک ‌

مسعود حقیقت ادامه داد:‌همچنین این سامانه برای پنجشنبه ۱۱خرداد هم در سطح استان افزایش سرعت وزش باد و در مناطق جنوبی و غربی استان گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد:‌ در روزهای آینده ماندگاری هوای گرم در سطح استان ادامه داشته است.

بارش پراکنده ۱۲ و ۱۳ خرداد , شیراز

مدیر کل هواشناسی استان فارس همچنین اعلام کرد ٰ‌: هوای شیراز در روزهای ۱۲ و ۱۳ خرداد با افزایش ابر، وزش باد و گاهی بارش پراکنده گزارش شده است.

به گزارش ایرنا اداره کل هواشناسی فارس پیشتر با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به بارش پراکنده رگبار بهاری، رعد و برق و در بعد از ظهرها همراه با وزش باد، از هفتم تا نهم خرداد در برخی نقاط استان فارس هشدار داده بود.