تهران- ایرنا- منابع خبری از شهادت ۵ عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرز لبنان و سوریه خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «بدر احمد جبریل» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل اعلام کرد که در حمله هوایی بامداد امروز سه شنبه اسراییل به مقر این جبهه در مرز لبنان و سوریه ۵ عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل به شهادت رسیدند.

در همین حال، شبکه الجزیره قطر نیز اعلام کرد: تصاویری که جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل منتشر کرده است، یک حفره بزرگ را در ورودی یکی از تونل ها که به عنوان مقر مورد استفاده قرار می گیرد، نشان می دهد.

«انوررجا» از رهبران ارتش جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل به شبکه المیادین گفت حمله رژیم صهیونیستی به مقر این جبهه در شهرک «قوسایا» در مرز لبنان و سوریه صورت گفته است و در جریان این حمله ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این در حالیست که شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی « کان» اعلام کرد که اسراییل انجام حمله ای در مرز لبنان و سوریه از سوی خود را تکذیب می کند.

به گفته برخی کارشناسان، تکذیب اسراییل به خاطر ترس از پاسخ احتمالی مقاومت فلسطین به این حمله است.