۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85127830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنایات رژیم صهیونیستی مانع مقاومت نیست/ به جنایات اسراییل پاسخ می دهیم

تهران - ایرنا - جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین تاکید کرد: جنایات رژیم اسرائیل در هدف قراردادن پایگاه های مقاومت نمی تواند مانع از ادامه مبارزه با این رژیم شود و به جنایات آن پاسخ خواهیم داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین در واکنش به هدف قرارگرفتن یکی از پایگاه‌های خود در مرز لبنان و سوریه توسط رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

این جبهه ضمن تسلیت به خانواده‌ پنج شهید این جنایت و آرزوی شفا برای مجروحان آن تاکید کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل با ارتکاب این جنایت به دنبال ارسال مجموعه‌ای از پیام‌ها به مقاومت است، با این توهم که می‌تواند مانع از مقاومت روزافزون شود.

این گروه مقاومت فلسطینی اضافه کرد که مقاومت بدون مرعوب شدن نسبت به تهدیدات رژیم اسرائیل، به این جنایت پاسخ خواهد داد.

جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین با تاکید بر اینکه این جنایت بی‌ارتباط با اقدامات شتاب زده اخیر رژیم صهیونیستی در جبهه‌های لبنان و سوریه نیست، ادامه داد: این جنایت در چارچوب تهدیدات مستمر رژیم اسرائیل انجام شده که نیروهای مقاومت را در داخل و خارج فلسطین هدف قرار می‌دهد.

پنج نفر از اعضای فرماندهی کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بامداد چهارشنبه در حمله رژیم اسرائیل به مرز لبنان و سوریه شهید شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی صفا، «بدر احمد جبریل» عضو کمیته مرکزی فرماندهی کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی بامداد امروز با انجام حمله هوایی، یکی از پایگاه‌های کماندویی این جبهه در لبنان (قویاسا) را هدف قرار داد.

در همین حال شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» اعلام کرد که اسرائیل انجام حمله‌ای در مرز لبنان و سوریه از سوی خود را تکذیب می‌کند.

به گفته برخی کارشناسان، تکذیب اسرائیل به خاطر ترس از پاسخ احتمالی مقاومت فلسطین به این حمله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha