کرمانشاه – ایرنا- ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه و کنگاور طی شبانه روز گذشته بیش ۹ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان ها کشف کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عصر پنجشنبه در گفت و گو با جمعی از خبرنگاران از کشف ۶ کیلوگرم ماده مخدر گُل و دستگیری ۲ نفر در این خصوص خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران کلانتری ۱۱ مرکز و ۱۹طاقبستان مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط سرنشینان یکدستگاه زانتیا ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو مذکور در پارک غربی طاقبستان شده پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سرنشینان خودرو دستگیر و خودرو متوقف شد.

دلیری خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام شده ۶ کیلوگرم ماده مخدر گُل کشف و ۲ نفر دستگیر و جهت صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف مواد مخدر در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از توقیف ۲ دستگاه سواری و کشف ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر تریاک و گُل خبر داد.

سرهنگ حیدر حق جویان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو پژو جک مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته سه کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر گُل و تریاک به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف و ۱۰ تیغه خشاب کشف شد.

حق جویان در پایان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۳۷ دستگاه ماینر به ارزش ۴ میلیارد در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۳۷ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش چهار میلیارد ریال توسط ماموران پاسگاه انتظامی قزانچی خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری در این زمینه اظهار داشت : روز گذشته در پی اعلام شهروندان مبنی بر بکارگیری چند دستگاه ماینر غیر مجاز در یکی از مناطق روستایی حومه شهر کرمانشاه ، پیگیری موضوع به ماموران پاسگاه انتظامی قزانچی ارجاع داده شد.

وی افزود : در این راستا پس از هماهنگی با مقام قضایی ، از محل اعلام شده بازدید بعمل آمد و در نتیجه تعداد ۳۷ دستگاه ماینر که بصورت کاملا حرفه ای و با حفر زمین جاسازی و در حال فعالیت بودند ، کشف و با همکاری کارکنان شرکت توزیع برق جمع آوری شدند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به دستگیری شدن یک متهم در این زمینه ، خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده ۴ میلیارد ریال است.

توقیف ایسوزو حامل ۴ میلیارد کالای قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از توقیف یکدستگاه ایسوزو حامل چهار میلیارد ریال کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

سرهنگ فخری در تشریح این خبر بیان داشت : روز گذشته ماموران پلیس آگاهی جوانرود با استفاده از اطلاعات دریافت شده از شهروندان ، از تردد یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق در محور روانسر – جوانرود با خبر شده و بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی ، برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود : پس از مدتی کنترل محور مذکور ، کامیونت مورد اشاره شناسایی و با استفاده از علایم هشدار دهنده متوقف شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی کیف ، پارچه ، البسه ، چای ، ترانس جوش ، تجهیزات جانبی کابینت و ... از این خودرو ، خاطرنشان کرد : ارزش این محموله ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق حرفه ای کابل برق در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نوذر شاه حسینی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق کابل برق شده و در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته به ارتکاب هفت فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد.

شاه حسینی در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.