اخبار انتظامی کرمانشاه: از دستگیری قاتل در سنندج تا توقیف محوله هشت میلیارد ریالی

کرمانشاه – ایرنا – ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته قاتل فراری را در شهرستان سنندج دستگیر، محموله‌های هشت میلیارد ریالی پوشاک تاناکورا و حدود چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین را کشف کردند.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل ۲۹ ساله ای خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوان ۳۱ ساله ای در کرمانشاه به شهر سنندج گریخته بود.

سرهنگ «علی کرمی» اظهار داشت: پس از وقوع قتل جوان ۳۱ ساله ای در شهرک دولت آباد کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در شهر سنندج استان کردستان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همکاران خود، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

کرمی یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد روز حادثه بین وی و مقتول به خاطر اختلافات قبلی درگیری رخ داده و وی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه تصریح کرد: طبق اظهارات متهم وی چون توان مقابله نداشته به منزل رفته و با یک قبضه سلاح شکاری به محل درگیری بازگشته و یک تیر به سمت مقتول شلیک کرده که باعث مرگ او شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کشف سه هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ماموران انتظامی قصرشیرین موفق به کشف ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کنترل محور های مواصلاتی و پایانه مرزی خسروی به چند دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی های صورت گرفته از کامیون های توقیفی موفق به کشف ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق شامل گازوئیل و بنزین شدند.

در این رابطه پنج دستگاه کامیون توقیف و پس از تشکیل پرونده جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

سارق حرفه ای کابل برق در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای کابل وسیم برق در شهر "کرمانشاه" و اعتراف وی به ارتکاب ۹ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل وسیم برق در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۹ فقره سرقت کابل برق در کرمانشاه اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف محموله هشت میلیاردی لباس تاناکورا در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ۸ میلیارد ریال البسته تاناکورا خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "قزانچی" با اطلاعات دریافت شده از شهروندان از تردد یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل قاچاق در محور سراب نیلوفر – قزانچی با خبر شده و در این راستا بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ "علیرضا دلیری" در تشریح این خبر بیان داشت: پس از مدتی کنترل خودروهای عبوری در محور یاد شده ، کامیونت حامل قاچاق شناسایی شد ، اما راننده خودرو بدون توجه به علائم هشدار دهنده و درخواست ماموران پاسگاه برای توقف ؛ اقدام به فرار نمود.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز ، کامیونت حامل کالای قاچاق متوقف و در بازرسی های انجام شده از آن مقدار ۲ تن و ۱۳۰ کیلوگرم لباس تاناکورا به قیمت تقریبی ۸ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ضمن اشاره به دستگیر شدن راننده و سرنشین خودرو ، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha