بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: حضور در صحنه‌های مختلف نشان می‌دهد که نسل جدید مثل نسل قدیم، وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت جمعه شب در انتهای برنامه سفر به شهرستان طبس و حضور در مراسم بدرقه شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: آمریکا و اتحادیه اروپا به دنبال این است که گسست نسلی ایجاد کند.

وی گفت: نسل جدید، نسلی است که امام را ندیده، دوران جنگ را لمس نکرده، از تلخی‌ها و شیرینی‌های آن دوران نمی‌داند اما نسل قدیم با آرمان‌های نظام، عجین شده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با همه این تفاوت‌ها، نسل جدید اما همچنان به نظام و انقلاب وفادار است.

وی با تشبیه انقلاب به بوی گل، گفت: انقلاب مثل بوی گل است که وقتی ساطع می‌شود، همه جا را در بر می‌گیرد، آرمان‌های انقلاب هم مبتنی بر اسلام ناب و مترقی است که همه‌گیر شده است.

قناعت تصریح کرد: نسل جوان به دنبال آرمان‌خواهی است و از درک بالایی برخوردار بوده، به همین دلیل همه فشارها، تهدیدها و سمپاشی‌های دشمنان برای این است که‌ نسل جوان را از ما بگیرند.

وی افزود: حضور نسل قدیم و جدید در کنار هم در این جمع هزار و ۵۰۰ نفره زائران مرقد امام خمینی (ره)، این پیام را به همراه دارد که انقلاب زنده و پویاست.

کاروان زائران خراسان جنوبی متشکل از هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دیشب به طور همزمان با ۳۶ اتوبوس از آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس راهی مرقد امام راحل شدند.