دزفول- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: چهار واحد آتش نشانی دزفول درگیر اطفای حریق یک واحد خوراک دام شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد دوشنبه افزود: ساعت ۱۴: ۱۶ دقیقه عصر امروز طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در انبار کاه یک شرکت خوراک دام اطلاع رسانی شد.

وی افزود : ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک دزفول را به محل حادثه واقع در نزدیکی شرکت دوده فام اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق کردند.

بهشتی فرد اظهارکرد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، انبار کاه یک شرکت خوراک دام طعمه حریق شد که توسط آتش نشانان کنترل و از سرایت آتش به سوله های دیگر جلوگیری بعمل آمد.

رییس آتش نشانی دزفول افزود: با توجه به گسترده بودن حریق از واحد های آتش نشانی شهرک صنعتی، شرکت دوده فام و شرکت صنایع فولاد روهینا کمک گرفته شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

بهشتی فرد با اشاره به حجم بسیار زیاد این حریق افزود: پس از هفت ساعت از اعلام حریق و تلاش آتش نشانان برای مهار آتش، حریق در کنترل آتش نشانان است و یک خودروی ۱۴ هزار لیتری به همراه سه مامور آتش نشانی بصورت آماده باش در محل حادثه تا پایان آتش سوزی حضور دارند.