تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

کاشان - ایرنا - فرمانده انتظامی اردستان از دستگیری هشت سارق با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا،سرهنگ مصطفی صادق زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:در پی وقوع یک سری سرقت در سطح شهرستان ماموران کلانتری ۱۱ اردستان موفق شناسایی و دستگیری هشت نفر سارق شدند.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کشف فوری سرقت ها، موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی به همه یگان های انتظامی تابعه ابلاغ شد.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: در این طرح ماموران کلانتری ۱۱ اردستان پس از اخذ دستور از مقام قضایی و انجام اقدام های لازم، موفق شدند این متهمان را شناسایی، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل نمایند.
سرهنگ صادق زاده گفت: متهمان در بازجویی اولیه با توجه به شواهد و دلایل موجود به تعداد پنج فقره سرقت شامل سه فقره سرقت منزل ، یک فقره سرقت قطعات خودرو و یک فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، اموال کشف شده تحویل افراد مال باخته شد و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای تعیین تکلیف تحویل مقام قضایی شهرستان شدند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با قدرت و سرعت با متخلفان برخورد می کند،از همشهریان درخواست می کنیم برای پیشگیری از بروز سرقت و دیگر جرائم با مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.