۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۱۸
کد خبر: 81564168
T T
۰ نفر

دستگیری سارقان وسایل كشاورزی و سیم های برق در اردستان

۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۱۸
کد خبر: 81564168
دستگیری سارقان وسایل كشاورزی و سیم های برق  در اردستان

كاشان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری سارقان وسایل كشاورزی، سیم های برق و منازل مسكونی در شهر اردستان و مهاباد خبر داد.

سرهنگ پاسدار رحمت الله مهرانفر به ایرنا افزود: عوامل پلیس آگاهی و مامورین كلانتری مهاباد در پی اطلاع از وقوع چهار فقره سرقت وسایل كشاورزی و یك فقره سرقت منزل در شهر مهاباد تحقیقات را آغاز كه با شناسایی اموال مسروقه پنج سارق در این ارتباط دستگیر و همراه با پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی همچنین از دستگیری دو سارق منزل در اردستان خبر داد و افزود: در این ارتباط اموال مسروقه كشف و سارقان تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان همچنین از دستگیری سه سارق سیم های برق در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی مبنی بر كشف سرقت ها، عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات جامع و شناسایی مظنونین واعمال اقدامات مراقبتی ویژه موفق به دستگیری این سارقان شدند.

وی افزود : متهمان در بازجویی به تعداد 10 فقره سرقت سیم برق و سایر عناوین اعتراف نمودند كه در این ارتباط متهمان همراه با پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان همچنین از كاهش 75 درصدی تصادفات جرحی در نوروز سالجاری در راههای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

7431/6021