خرم آباد- ایرنا- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر لرستان گفت: هدف گذاری تیم هندبال پلیمر قهرمانی در لیگ برتر و حضور در جام باشگاه های آسیا است.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از روابط عمومی هیات هندبال لرستان، حسین رحمتی درخصوص اهداف باشگاه هندبال پلیمر درفصل جاری، اظهار کرد: اهداف بزرگی در زمینه تیم داری در لیگ هندبال کشور داریم که در این راستا در مرحله اول و صعود به لیگ برتر به هدف اولیه خود رسیدیم.

وی افزود: سیاست گذاری باشگاه حضور در لیگ برتر برای کسب یکی از عناوین اول و یا دوم و حضور در جام باشگاه های آسیا است و قصد داریم با کسب این عنوان اولین تیم تاریخ ورزش های توپی لرستان باشیم.

رحمتی ادامه داد: هرچند این امر کاری بسیار سخت و دشوار است اما با یقین و اعتماد به مربی با دانش تیم و جذب بازیکنان مورد نظر بدون تردید به هدفی کمتر از آن راضی نیستیم.

وی اظهار کرد: تاکنون حضور ۲ بازیکن خارجی با نظر سرمربی تیم قطعی شده است و بقیه بازیکنان مورد نظر هم با نظر سرمربی تیم جذب خواهند شد تا این تیم هرچه سریع تر آماده مسابقات شود.

رحمتی با تاکید بر لزوم رفع مشکل کفپوش و رختکن سالن شهید چاغروند، عنوان کرد: هدف ما میزبانی بدون دغدغه رقیبان است تا همانند تیم خیبر به دلیل مشکلات زیر ساختی شاهد کوچ تیم دیگری از استان برای برگزاری بازی های خانگی نباشیم.