۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85213415
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ بازیکن خارجی به تیم هندبال خرم‌آباد پیوستند

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85213415
۲ بازیکن خارجی به تیم هندبال خرم‌آباد پیوستند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: گولوگوییچ از صربستان و کریستین لاورو از کرواسی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر به تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد پیوستند.

ایرج سپهوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرایط برای حضور قوی در لیگ برتر هندبال فراهم شده و امیدواریم در پایان لیگ بین تیم های نخست جدول باشیم.

وی افزود: در این راستا با چندین بازیکن ملی‌پوش قرارداد منعقد شد، همچنین از هندبالیست‌های خوب بومی هم استفاده خواهیم کرد و به تازگی با سجاد ندری لژیونر اسبق و علی‌ شایسته ملی‌پوش کنونی لرستانی جداگانه قرارداد امضا شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تاکید کرد : چندین هندبالیست خوب خارجی را زیر نظر داشتیم و با توجه به شرایط در نهایت گولوگوییچ از صربستان و کریستین لاورو از کرواسی به تیم پلیمر اضافه شدند.

سپهوند یادآور شد: این مجموعه در هندبال مانند دوومیدانی علاوه بر موفقیت‌های تیمی به پشتوانه‌سازی هم توجه ویژه‌ای دارد و در این راستا برای رده‌های سنی هم برنامه‌ریزی کرده‌ و تیمداری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در اولین گام تیم پلیمر در لیگ آیندگان پسر ایران شرکت می‌کند که علی دهقانی رئیس هیات هندبال لرستان سرمربی و گودرز پیرزاده پیشکسوت این رشته سرپرست تیم است.

سپهوند با اشاره به پیشینه خوب هندبال لرستان، تأکید کرد: با تمام قدرت از هندبال استان‌مان دفاع می‌کنیم و به‌دنبال این هستیم بار دیگر لرستان حرف اول هندبال کشور را بزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha