شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه سارق تجهیزات پالایشگاهی در ری، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ میلیاردریال سرقت تجهیزات پالایشگاهی معترف شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی دستگیری ۲ سارق در سوم اسفند ماه سال گذشته توسط ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک مبنی بر سرقت تجهیزات پالایشگاهی پرونده جهت بررسی بیشتر پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، ارجاع شد.

وی افزود: در این راستا تحقیقات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آغاز و مشخص شد سرقت توسط سه نفر انجام و عامل اصلی به چند نقطه از استانهای همجوار متواری شده که دستگیری وی در دستور تیم عملیات پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: ماموران عملیات پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد های خاص پلیسی و با به دست آوردن سرنخ هایی در این رابطه، این سارق حرفه ای را که به جرم چندین فقره سرقت تحت تعقیب قرار گرفته بود را در در شهرستان بهارستان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مسئول یادآور شد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به بزه ارتکابی مبنی بر سرقت حدود ۲۰ میلیاردریال اموال و تجهیزات پالایشگاهی از یک کارخانه معترف و متهمان پس از تحقیقات کامل به دادسرای شهرری اعزام شدند.