اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان با صدور پیامی شهادت "سروان محمد قنبری" مامور فراجا در ایذه را به مردم غیور و شهید پرور این استان تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب روز دوشنبه در این پیام خطاب به مردم شهیدپرور خوزستان بیان کرد: شهادت مجاهدانه" شهید سروان محمد قنبری" از شهدای راه تأمین نظم و امنیت جامعه، باعث تألم و تأثر فراوان شد؛ یاد و خاطره این مامور سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم، آرامش و مبارزه با اخلال‌گران امنیت جامعه در شهرستان ایذه در طبق اخلاص گذاشت، در خاطر مردم قدرشناس جاودانه خواهد ماند.

وی افزود: بی‌تردید درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌تر گشته و دشمنان کوردل ایران اسلامی در دستیابی به آرزوی عبث خود برای دسیسه‌چینی به منظور ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده‌ خواهند شد.

حسینی محراب بیان کرد: شهادت این مدافع حریم امنیت وطن را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف استان خوزستان و مردم شهر صیدون باغملک و خانواده بزرگوار این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والا مقام، رحمت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

به گزارش ایرنا همزمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم "کیان پیرفلک"، نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان اقدام لازم را در دستور کار قرار دادند.

یک نفر در یکی از ایستگاه‌های تامین امنیت عمومی دارای هویت معلوم با خودروی سواری "تیبا " به صورت عمدی به سمت ماموران انتظامی حمله و یکی از کارکنان فراجا به نام سروان "محمد قنبری" را به شهادت رساند.