جانشین فرمانده انتظامی خوزستان: شهید قنبری جان خود را در راه دفاع از وطن فدا کرد

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شهید محمد قنبری جان خود را در راه دفاع از وطن فدا کرد تا مردم ما در رفاه و آسایش باشند.

سرهنگ حجت الله سفیدپوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال فراخوان‌های متعدد ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد کیان پیرفلک، عوامل انتظامی شهرستان ایذه در یک نقطه از شهر در حال ماموریت بودند که از سوی یک دستگاه خودرو تیبا به صورت عمدی مورد هجوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: یکی از همکاران ما به نام "سروان محمد قنبری" در این حادثه به درجه شهادت نائل آمد و یکی از سربازان مجروح شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: عوامل انتظامی شهرستان ایذه در ادامه به سمت خودروی یادشده تیراندازی کردند که راننده این خودرو مجروح شد و پس ار انتقال به بیمارستان فوت کرد.

به گزارش ایرنا سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر بود که بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچکترین فرزندش ۲ ساله هستند.

شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیرفلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha