تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: سال گذشته مسابقات بین‌المللی جام فجر را به سختی و با کمک وزیر برگزار کردیم و اگر بودجه ندهند دیگر امکان برگزاری این مسابقات نیست.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پوریا پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: محمد پولادگر رئیس ماست اما برای توسعه بدمینتون باید نگاه ویژه‌ای به این رشته شود. خیلی از سالن‌های بدمینتون با همیاری مردم و بخش خصوصی ساخته شده است و باید نگاه‌ها به این رشته عوض شود.

وی ادامه داد: کرباسیان سالنی را برای بدمینتون در شیرودی تهران ساخت اما الان آن را به بخش خصوصی اجاره دادند و الان من در تهران سالن ندارم و سالنی نیست و اول باید زیربنا را بسازیم. به عنوان نایب رئیس بدمینتون هیچ امکاناتی ندارم و از نظر بودجه در شرایط خوبی نیستیم و در تقسیم بندی در درجه ٣ قرار داریم.

رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: برای بودجه اختصاصی باید کلی بدوم و وقتی ٣٢ سال مسابقات جام فجر را برگزار می کنیم نباید در سال ٥ میلیارد برای این مسابقات بودجه در نظر بگیرند. چرا باید برای بودجه آن این همه بدوم؟ سال گذشته اگر وزیر به من بودجه یک میلیاردی نمی‌داد و کمک نمی‌کرد، نمی‌توانستم این مسابقات را برگزار کنم. وزیر سالن افراسیابی را به ما داد.

وی افزود: باید نگاه ویژه به ما داشته باشند. باید راکت زیادی داشته باشم تا توزیع کنم اما نداریم و تنها فدراسیونی هستیم که به صورت رایگان تجهیزات را به استان‌ها می‌دهیم. باید مانند علیرضا دبیر بیشتر تهاجمی برخورد کنم تا بودجه بیشتری بگیرم؟

وی گفت: هنوز می گویند تصمیم گیری برای اعزام به بازی‌ها نشده و کارشناسان فنی فردا تصمیم می‌گیرند و اگر بازیکنانم اعزام نشوند، آسیب می‌بینند. نمی‌گویم حالا حالاها مدال نمی‌گیریم اما فضای خودمان را به ما اجاره بدهند کافیست.