کرمانشاه – ایرنا - فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری ۲ متهم به قتل مرد میانسال در شهر گهواره خبر داد و گفت: مقتول ۵۲ ساله در شهر ساوجبلاغ استان البرز به قتل رسیده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «محمد محمدی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از قتل فردی ۵۲ ساله در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز و متواری شدن متهمان به قتل، دستگیری آن ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از اطلاع ماموران انتظامی دالاهو مبنی بر اینکه متهمان اصلی قتل مرد میانسال در بخش گهواره حضور دارند، کارهای اطلاعاتی آغاز و موفق شدند مخفیگاه هردو نفر را شناسایی کنند.

محمدی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان فراری که ۴۰ و ۴۲ ساله هستند، ماموران انتظامی دالاهو با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

کشف دلارهای قاچاق با ارزش میلیاردی در محور بیستون - کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۴ هزار و ۶۰۰ دلار ارز قاچاق معادل ۱۷ میلیارد ریال در محور بیستون - کرمانشاه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اینکه شخصی در حال انتقال مقدار زیادی ارز قاچاق به کرمانشاه است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو فرد قاچاقچی ارز که یک دستگاه اوپتیما بود در محور بیستون - کرمانشاه شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس آن را متوقف کرده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های صورت گرفته ۳۴۶ برگ ۱۰۰ دلاری معادل ۳۴ هزار و ۶۰۰ دلار ارز قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال کشف شد.

سردار حاجیان در پایان از دستگیری راننده خودرو خبر داد و گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع تحت رسیدگی و بررسی بیشتر قرار گرفت.

سارق ساختمان های نیمه کاره روانسر به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی روانسر گفت: سارق ساختمان های نیمه کاره این شهرستان با هوشیاری پلیس دستگیر و در بازجویی ها به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "احمد رستمی" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در شهرستان روانسر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند، تصریح کرد:‌ متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ۸ فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد.

رستمی در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کشف ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ماموران انتظامی قصرشیرین در عملیات هایی جداگانه موفق به کشف ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۶۱۳ میلیون ریال در این شهرستان شدند.

ماموران قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در عملیات های جداگانه موفق به شناسایی و توقیف چند دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق در این شهرستان و حوالی پایانه مرزی خسروی شدند.

در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی مجموعا ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین به ارزش ۶۱۳ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا ۳ دستگاه کامیون و ۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف و پرونده های تشکیل شده به مراجع قضائی ارسال شد.

کشف محموله ۱۲۸ هزار عددی تخم مرغ قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۱۲۸ هزار عدد تخم مرغ فاقد مجوز حمل به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "حیدر حق جویان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از کامیون های توقیفی ۷۱۰ کارتن معادل ۱۲۸ هزار عدد تخم مرغ فاقد برنامه و مجوز حمل از اداره دامپزشکی که به صورت غیربهداشتی نیز حمل می شد، کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگاور با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسد، از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب ازدستگیری سارق قطعات خودرو در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "نوذر شاه حسینی" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سرپل ذهاب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مرکز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند، تصریح کرد:‌ متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ شاه حسینی در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.