اخبار پلیس کرمانشاه؛ از کشف محموله میلیاردی البسه خارجی تا دستگیری دزد دوچرخه

کرمانشاه - ایرنا - ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، محموله میلیاردی البسه خارجی، ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق، پنج کیلوگرم مواد مخدر را کشف و سارقان منزل اسلام آباد، سیم و کابل کنگاور و دوچرخه‌های شهر کرمانشاه را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از دستگیری سارق دوچرخه و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت دوچرخه در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۴ الهیه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت دوچرخه در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

سرهنگ دلیری در پایان گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق کابل برق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و کشف ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان کنگاور، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ حق جویان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی کنگاور با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای کابل برق شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: در بازجویی های صورت گرفته متهم به ۲۱ فقره سرقت کابل برق در شهر کنگاور اعتراف کرد.

سرهنگ حق جویان در پایان از معرفی متهم به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف محموله سه میلیاردی البسه خارجی قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از توقیف یک محموله البسه خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد و گفت: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودروهای عبوری در محور کرمانشاه – همدان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شده و بلافاصله خودرو را برای انجام بررسی های قانونی متوقف کردند.

سرهنگ حیدر حق‌جویان ضمن اشاره به کشف ۹۳۴ ثوب انواع البسه و هشت جفت کفش خارجی فاقد مجوز از خودرو مذکور، تصریح کرد : ارزش این محموله سه میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این زمینه ضمن توقیف خودرو ، راننده مربوطه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده ، برای سیرمراحل قانونی روانه مرجع قضایی شد.

انهدام باند سارقان منزل در اسلام آبادغرب

ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با تلاش فراوان موفق به شناسایی و دستگیری یک باند ۵ نفره سارقان منزل با ۱۴ فقره سرقت، شدند.

پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یکباند سرقت شده و در عملیات هایی جداگانه پنج نفر آن ها را دستگیر کردند.

متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت منزل در شهر اسلام آبادغرب اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دولت آباد روانسر، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ احمد رستمی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوزی بود، کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله قاچاق ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف بیش از پنج کیلوگرم مواد مخدر در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از کشف ۵ کیلو و ۷۶۰ گرم ماده مخدر تریاک و گل در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر صحنه با هماهنگی دستگاه قضائی در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ منوچهر رضایی با اعلام اینکه در این طرح پنج کیلو و ۷۶۰ گرم ماده مخدر تریاک و گل کشف شد از دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: این افراد برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha