به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، شرکت نانومالزیا اعلام کرد: ایزیکارت فناوری است که توسط این شرکت و با همکاری یک شرکت محدود (Sdn Bhd) ساخته شد. براساس گزارش این شرکت، ایزیکارت تجربه خرید شخصی را ارائه میدهد و طبق بازخورد خریداران و خرده فروشان تهیه شده است.
پس از راه اندازی موفقیت آمیز نمونه اولیه در سال ۲۰۲۲، سبد خرید هوشمند ایزیکارت اکنون مجهز به نرم افزاری بهینه شده برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل دادههای یکپارچه است و در چندین سوپر مارکت از جمله سوپر مارکت Redtick در Shaftsbury Putrajaya در مالزی وارد استفاده آزمایشی شده است.
در توسعه این ابزار از فناوری هوش مصنوعی و فناوری نانو استفاده شده است، مانند آنچه که در بخش نیمه هادی، پردازش سریعتر را امکانپذیر میکند.
نانومالزیا با ادغام فناوری ضد باکتریایی مبتنی بر نانو بر روی سطوح، پاکیزگی بهینه چرخ دستیهای ایزی کارت را تضمین می کند و اطمینان حاصل میکند که بیعیب و نقص کار کنند.
این شرکت همچنین تأکید کرد که سبد خرید هوشمند که به سرعت در حال رشد است، رشد نمایی را تجربه میکند و توجه قابل توجهی را از سوی سرمایهگذاران و متخصصان صنعت به خود جلب کرده است.
با استناد به تحقیقات بازار، بازار جهانی چرخ دستیهای خرید هوشمند در سال ۲۰۲۱ ۱٫۱ میلیارد دلار تخمین زده شده است و پیشبینی میشود با نرخ رشد سالانه مرکب ۲۷ درصد افزایش یابد و تا سال ۲۰۲۵ به ۳ میلیارد دلار برسد.
درآمد حاصل از خرید خرده فروشی هوشمند در منطقه آسیا و اقیانوس آرام در سال ۲۰۲۰ حدود ۸٫۳۸ میلیارد دلار بوده است و پیشبینی میشود تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۲۵ میلیارد دلار افزایش یابد و سهم قابل توجهی از بازار خرده فروشی جهانی را به دست آورد.
چرخ دستیهای خرید هوشمند ایزیکارت Ezycart دارای یک سیستم اعتبارسنجی محصول، یک اسکنر بارکد، اعتبارسنجی وزن/بار و فناوریهای پیشرفته یادگیری عمیق است این ویژگیهای برجسته، خریداران را قادر میسازد تا محصولات را به سادگی پیدا کنند و از یک فرآیند پرداخت بدون دردسر لذت ببرند و لازم به ایستادن در صفهای طولانی صندوق نباشد.