ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: اطلس فرهنگی استان باهدف بررسی دقیق چالش های فراروی این عرصه تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز چهارشنبه در جمع کارشناسان و مسوولان اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران افزود: ریل گذاری صحیح برای حل زمان بندی شده چالش های فرهنگی و اجتماعی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در رفع چالش ها اظهار کرد: تشکیل جلسات مشورتی با حلقه های میانی به ویژه تشکل های مردم نهاد برای جلب مشارکت آنان باید فعال تر برگزار شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: ارتباط موثر با گروه‌ها و اقشار مختلف مردم باهدف بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راهبرد اجرایی است.

وی، انتخابات را متعلق به مردم دانست و با اشاره به تلاش معاندان برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت آنان در انتخابات افزود: افزایش شور و نشاط انتخاباتی در کشور موجب پیشرفت آرمانهای نظام اسلامی خواهد شد.

سلگی ، همچنین به آغاز موج سفرهای تابستانی هموطنان به مازندران اشاره و تصریح کرد: ایجاد نشاط اجتماعی با محوریت ارتقای امنیت اخلاقی در سواحل در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار گفت: مازندران در راستای خدمات‌دهی ملی نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی با اشاره به این که، امکانات و ظرفیت های مازندران برای جوابگویی به مردم بومی طراحی شد اظهار کرد : برای رسیدگی به نیازهای ۲۰ میلیون جمعیت شناور مازندران در تابستان باید امکانات ملی بکارگیری شود.

سلگی افزود: باوجود مشکلات موجود هیچگونه اختلالی در روند خدمت رسانی به مسافران تابستانی مازندران وجود ندارد.