شهرکرد- ایرنا- تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه شهرکرد پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری روز جمعه در حاشیه برگزاری این میز خدمت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در برپایی این میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد علاوه بر حضور استاندار، ۵۹ مدیر دستگاه اجرایی استان حضور داشتند.

فرشاد طهماسبی تاکید کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حاضر در نیز خدمت مرکز چهارمحال و بختیاری به‌صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم شدند.

وی افزود: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

طهماسبی تصریح کرد: سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.

وی یادآور شد: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.