۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85115604
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استمرار برپایی میزهای خدمت در چهارمحال و بختیاری 

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85115604
استمرار برپایی میزهای خدمت در چهارمحال و بختیاری 

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۵ دستگاه اجرایی استان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات و سوالات مردم شدند.

فرشاد طهماسبی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی‌که برپایی میزهای خدمت از یک سال گذشته در استان اجرا شده است اما به صورت سه هفته متوالی است که تمامی دستگاه‌های اجرایی در مصلای‌های نماز جمعه سطح استان به ویژه در مصلای شهرکرد حضور دارند و برپایی میز خدمت از حالت تخصصی خارج شده است.

وی ادامه داد: پیش از این میزهای خدمت به صورت تخصصی برگزار می‌شد به این صورت هر هفته مجموعه دستگاه‌های مرتبط با یک حوزه کاری به طور مثال در حوزه اقتصادی و یا اجتماعی در میز خدمت حاضر می‌شدند اما از سه هفته گذشته حضور دستگاه‌ها عمومیت پیدا کرده و همه ارگان‌ها برای پیگیری امور و پاسخگویی به سوالات مردم حاضر هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در مصلای شهرکرد به بیش از ۳۰۰ مطالبه و سوال مردمی از سوی دستگاه‌های اجرایی پاسخ داده شد.

طهماسبی افزود: برپایی میز خدمت به تمامی دستگاه‌های شهرستانی نیز ابلاغ شده است و نظیر چنین برنامه‌ها در تعدادی از شهرستانهای استان نیز برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرکرد نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه برپایی میزهای خدمت را از اقدامات موثر در پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم دانست و گفت: در همین ۲ هفته اخیر، میزهای خدمت در زندگی مردم تحولات مثبتی را رقم زده است.

برپایی میز خدمت با حضور مسوولان ارشد و مدیران استان چهارمحال و بختیاری در میعادگاه نماز جمعه رویدادی است که در امسال برای چندین مرتبه تکرار شده است و این دیدار چهره به چهره با مردم و ارتباط نزدیک با آنها از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

به عقیده برخی از کارشناسان، کار و خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها در دولت سیزدهم، یک اولویت است که مسوولان ارشد و مدیران چهارمحال و بختیاری نسبت به آن پایبند شده‌اند و آن را دنبال می‌کنند.

در واقع ارتباط مستقیم با مردم یکی از مهمترین رویکردهای دولت مردمی سیزدهم به شمار می‌رود.

به غیر از میزهای خدمت، نوع دیگری که برای ارتباط مستقیم با مردم در سالجاری ایجاد شده است، راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین و کاروان خدمت است که مدیران به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و چهره به چهره با مردم سخن می‌گویند.

سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات مردم از نزدیک از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به شمار می‌رود و این موضوع در تمامی ارکان دولت مورد تاکید قرار گرفته است.

از ابتدای شکل‌گیری دولت سیزدهم تاکنون نه تنها میز خدمت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فعال شده، بلکه مسوولان ارشد و مدیران استانی هر هفته با حضور در میز خدمت برپا شده در مصلاهای نماز جمعه، پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha