یزد- ایرنا - نماینده مردم اردکان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در حوزه های مختلف موفق عمل کرده است و آمارهای که رییس جمهور در گفت و گوی تلویزیونی ارائه کردند موید این مطلب است.

محمدرضا دشتی اردکانی، روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به گفت وگوی اخیر تلویزیونی آیت الله رئیسی افزود: دولت سیزدهم در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه های توسعه صادرات نفتی و غیر نفتی، شکستن رکورد چهل ساله تجارت خارجی کشور، افزایش فروش نفت و دریافت پول آن با وجود تحریم ها، رشد تولید در کشور و بهبود شاخص های کلان کشور موفقیت های خوبی در این ۲ سال کسب کرده است.

وی اظهار کرد: این حقیقتی است که تحقق این آمارها در زندگی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، به این معنا که این آمار امیدوار کننده در صورتی به کام مردم شیرین خواهد شد که در زندگی آحاد جامعه تجلی یابد و امیدواریم که این مسیر ادامه یابد.

دشتی اردکانی در ادامه گفت: دشمنان نظام و انقلاب به خوبی دریافته‌اند که با نیروی نظامی هیچ‌گاه نمی‌توانند با این کشور مقابله کنند، چرا که در ورای نیروی نظامی مقتدری که جمهوری اسلامی ایران بر مبنای نیروهای مخلص و انقلابی بنا نهاده است، انسجام و وفاق ملی عاملی تعیین‌کننده برای دشمنان نظام بوده که همواره ناکام مانده‌اند، حال یکی از حربه‌های معاندین نظام جنگ اقتصادی برای دور کردن مردم و نظام است تا با این کار ناامیدی در دل جامعه ایجاد نمایند و لذا دولت‌ها موظف هستند تا با این اقدام کور دشمن مقابله و امید را در جامعه تزریق نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که منتقدان دولت می گویند دولت حداقلی که روی کار آمد، چقدر واقعیت بیرونی دارد؟ افزود: مسلما رای بالای آیت الله رییسی خود پاسخی به این ادعا می‌باشد که رای حداکثری منجر به دولت فراگیر خواهد شد و امروز نیز شاهد این هستیم که دولت بر مبنای نظر آحاد جامعه شکل گرفته است.

دشتی اردکانی در مورد آشکار شدن برخی حقایق بعد از ۲ سال در گفت و گو تلویزیونی رییس جمهور تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره حقیقت در همه برهنه‌ها آشکار است و با گفتگوی رییس جمهور تبیین حقیقت سهل‌تر صورت گرفت.

وی تصریح کرد: گفتگوهای رودرروی مسئولان ارشد نظام با مردم نقش مهمی در آگاهی‌بخشی و اعتمادسازی مردم خواهد داشت.