مشهد-ایرنا- رییس پلیس راهور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رضایتمندی مردم از خدمات پلیس راهور به میزان بیش از ۸۲ درصد به سامانه ۱۹۷ گزارش شده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، سردار کمال هادیان‌فر روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: بیش از ۸۲ میلیون خدمت از سوی پلیس راهور در سال گذشته به مردم ارائه شده و تلاش بر این بوده است که با کاهش فرآیندهای اضافی، این خدمات در اوج امنیت و سهولت باشد.

وی بیان کرد: شماره‌گذاری، صدور گواهینامه، رسیدگی به تصادفات و ترخیص وسایل نقلیه از جمله خدمات ارائه شده توسط پلیس راهور به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: مسئله حمل‌ونقل در هر سفر همان‌طور که می‌تواند کام افراد را تلخ کند، اگر از استانداردهای کیفی برخوردار شود، می‌تواند اصلی‌ترین عامل رفاه و آسایش مردم باشد.

آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: مدیریت حمل‌ونقل می‌تواند آبرو بخش نظام باشد، زیرا اگر حتی همه مشکلات کشور هم حل‌ و فصل شود، تا زمانی که عده زیادی از هم‌وطنان ما همه‌ساله در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند، نمی‌توان به هیچ توسعه و پیشرفتی مباهات کرد.

وی ادامه داد: حقیقت آن است که استان خراسان رضوی با وجود پذیرایی از میلیون‌ها دلداده امام هشتم (ع)، همچنان از ضعف در برخی زیرساخت‌های جاده‌ای رنج می‌برد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: جاده حرم تا حرم که پیرامون آن تلاش‌های زیادی در حال انجام است، همچنان به مرحله اجرا نرسیده و نه‌تنها جاده‌های دوبانده بلکه حتی مسیرهای یک‌طرفه نیز در برخی روزهای سال شاهد ترافیک شدید و ازدحام رفت‌وآمدها است که رسیدن زائران به مشهدالرضا(ع) را دچار گرفتاری کرده است.

آیت الله علم‌الهدی گفت: تشرف سالانه ۳۲ میلیون زائر به مشهد در شرایطی است که این شهر در ردیف سایر مراکز استان‌ها تلقی می‌شود و این نگاه از اساس نادرست است.

وی ادامه داد: تأمین نیرو و امکانات باید متناسب با ظرفیت‌های استان خراسان رضوی باشد و در تصمیم‌گیری‌ها، حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در نظر گرفته شود.