برخورد با متخلفان خواسته محوری مردم از راهور

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به رضایت بیشتر مراجعان و تماس‌گیرندگان مرکز ۱۹۷ گفت: امروز بیشتر افراد از اقدامات پلیس راهور رضایت داشتند و بعضی خواهان برخورد جدی‌تر پلیس با برخی تخلفات بودند.

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی ناجا با مردم جهت ثبت شکایات و انتقادات در مهر ۱۳۹۳ توسط فرمانده وقت نیروی انتظامی راه اندازی شد. این سامانه به صورت تمام وقت در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمتگزاری به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار کمال هادیانفر روز سه‌شنبه با حضور در مرکز پاسخگویی به درخواست‌های مردمی پلیس راهور به خبرنگاران گفت: بعد از کرونا مراجعه و درخواست از مرکز افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به برقراری ۶۰ مورد تماس تلفنی و مراجعه حضوری ۳۰۰ نفر از شهروندان به مرکز ۱۹۷ گفت: درخواست‌های مربوط به جرائم کمتر بود و در عین حال مزاحمت‌های ترافیکی، جرایم و کروکی تصادفات مهمترین درخواست‌های مردمی در این مرکز است.

سردار هادیان فر به مراجعه مالکان آموزشگاه‌های رانندگی و درخواست برای ایجاد این مراکز نیز اشاره کرد و گفت: به همکاران در دفتر و بازرسی ابلاغ کردیم که موضوعات مطرح شده به صورت تلفنی و حضوری پیگیری و کار مردم انجام شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امروز کسی را ندیدیم به پلیس راهور معترض باشد؛ در واقع بعضی خواهان برخورد جدی‌تر پلیس با برخی تخلفات بودند.

هادیانفر با اشاره به برگزاری بیشترین جلسات مردمی از سوی این نهاد گفت: باید دغدغه‌های مردم را در نظر داشته باشیم و بسیاری از دستورات فراجا در این راستا و با این هدف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha