یزد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: کنترل قیمت‌ها در گرو همکاری آحاد مردم با مسوولان امر به خصوص این مجموعه است و باید امسال بیش از گذشته افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم شامگاه سه‌شنبه در نشستی با امام جمعه شهرستان مهریز افزود: همکاری جدی مردم با دستگاه‌های مختلف مرتبط موضوعی ضروری و همیشگی است و نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات دارد.

وی با قدردانی از همکاری مردم و همراهی خوب ائمه جمعه استان با تعزیرات حکومتی ادامه داد: یکی از مطالبات مهم مردم از مسوولان موضوع نظارت و کنترل بر نحوه ارائه خدمات و کنترل قیمت اجناس است که هرچند در این خصوص اقدام می‌شود ولی باید جدی‌تر پیگیری شود.

همچنین امام جمعه مهریز با تاکید بر غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم برای دست اندرکاران تعزیرات حکومتی از خداوند متعال سلامتی و سعادت و تداوم توفیق خدمت به مردم را مسالت کرد و همراهی مردم را با این مجموعه خواستار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در ادامه صلاحیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی را در مبارزه با تخلفات اقتصادی و بهداشت، دارو و درمان و همچنین قاچاق کالا و ارز تبیین کرد و افزود: نقش تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان نقشی اثربخش است.

وی همچنین رسالت سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر سازمان‌های متولی امر مورد تاکید قرار داد و خواستار دقت و توجه بیشتر مسوولان در رعایت حقوق شهروندی شد و گفت: هرکجا مردم در کنار مسئولان همراهی دارند دولت به موفقیت رسیده است.

امام جمعه مهریز همچنین رعایت انصاف بین صنوف که از سفارشات موکد دین مبین اسلام است را خواستار شد و گفت: خدمت به مردم ولایتمدار و مخلص در گرو داشتن انصاف در فروش کالا و خدمات است که باید این هدف و رویه بیش از گذشته تقویت شود.

استان یزد ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و تعزیرات حکومتی استان با ۱۲ شعبه دارای ۴۵ بازرس است.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.