۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۷
کد خبر: 81508244
T T
۰ نفر
مردم دولت را در اجراي طرح هاي نظارتي حمايت كنند

يزد - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي استان يزد گفت: مردم بايد دولت را در انجام طرح هاي مختلف نظارتي حمايت و همراهي كنند كه اين امر موجب تسريع در فعاليت ها و تحقق ماموريت ها مي شود .

به گزارش ايرنا سيد 'غريب بيژن نيا ' روز دوشنبه در جمع مسوولان اجرايي مهريز به اهم وظايف و نقش اين اداره كل در اعمال مقررات و تحقق اهداف دولت اشاره كرد و افزود: موضوع نظارت از اساسي ترين كارها است.

وي اضافه كرد: با اجراي طرح هاي نظارتي براي اعمال قانون قطعا جلو بسياري از مسائل و معضلات گرفته مي شود و بايد مردم فعالانه در يزد و شهرستان ها همانند قبل همراهي كنند.

مديركل تعزيزات حكومتي استان يزد ادامه داد: انجام برنامه هاي فرهنگي و اطلاع رساني نسبت به خطرات و مضرات مواد مخدر و آسيب هاي زيادي كه به همراه دارد در كاهش و پيشگيري بسيار موثر است.

بيژن نيا، همچنين به اهميت همكاري و تعامل سازنده و فراگير دستگاه هاي اجرايي با تعزيرات حكومتي در انجام برنامه هاي مختلف در طول سال تاكيد و اظهار اميدواري كرد تا كارها به خوبي محقق شود.

همچنين فرماندار مهريز و تعدادي از مسوولان اجرايي اين شهرستان در گزارشي به كارهاي انجام و برنامه هاي پيش رو و لزوم تعامل و ادامه همكاري بين بخشي تاكيد كردند.

مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد. ك2

7541/8068