بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدر در منطقه و جهان محسوب می‌شود که در برابر زورگویان و استعمارگران ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران افزود: در آن زمان که آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار داد، ایران سلاحی برای مقابله نداشت.

وی اظهار کرد: ولی امروز ایران یک قدرت جهانی است و آمریکا هم توان تجاوز را نخواهد داشت.
امام جمعه بروجرد گفت: حقوق بشر آمریکایی ۲۹۶ نفر انسان بی گناه را در هواپیمای مسافربری به شهادت رساند و اینگونه ماهیت پلید و شیطانی خود را نشان دادند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ولادت امام هادی(ع) بیان کرد: ائمه معصومین هدایت گر انسان‌ها هستند، در وقت مشکلات و سختی‌ها به ائمه اطهار(ع) تمسک می‌جوییم و بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در روز ولادت امام هادی(ع) با برگزاری جشن ارادت خود را ولایت و امامت نشان دهیم.

وی اضافه کرد: در دهه ولایت و امامت با برگزاری جشن ارادت خود را به ولایت و امامت نشان دهیم، برگزاری جشن غدیر در بروجرد با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
خطیب جمعه بروجرد با اشاره سالروز آزادی شهر مهران توسط رزمندگان اسلام گفت: اینکه دشمن از ملت ایران هراس دارد نشانه آن در دوران دفاع مقدس است، دشمن از حماسه رزمندگان اسلام درس گرفته است.

حجت الاسلام حسینی افزود: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران یک برکت بزرگ داشت و جهانیان فهمیدند که ملت ایران زیر بار زور استکبار نخواهند رفت.
وی اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد از نفوذ خود بد استفاده می کنند و با تبعیض افرادی و برخلاف قانون افرادی را استخدام و به کار گیری کرده اند.

امام جمعه بروجرد گفت: در قرارگاه حمایت از تولید با رونق اقتصاد و اشتغال نیز صورت می گیرد، امروز کسانی که تولید را رونق می دهند آماده هستند تا افراد را برای کار در کارخانجات به کار بگیرند.