زنجان- ایرنا- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار در پیام مشترکی درگذشت «حاج محمد تقی قربانی» پدر ۲ شهید دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در این پیام آمده است: والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند، اسوه ‎های واقعی مقاومت و ایثار هستند و خبر درگذشت حاج محمد تقی قربانی پدر گرانقدر شهیدان والامقام « طیب و مظاهر قربانی » موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این پیام می افزاید: بی‌تردید این پدران و مادران شهدا که سرمایه ‎های عظیم کشورمان هستند، خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشتند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

در ادامه این پیام آمده است: والدین شهدا در لحظه لحظه های زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده ‎اند و حال روح بلند و ملکوتی‌شان پس از مدت‎ها فراق، به اعلی پر کشیده و به فرزندان شهیدش پیوست.

اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به‌ ویژه خانواده‎ محترم قربانی، صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن پدر گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی مسالت داریم.