۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85169473
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: استکبار جهانی کانون خانواده را هدف قرار داده است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: استکبار جهانی برای گسترش تسلط خود کانون خانواده را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، افزود: اگر خانواده در جامعه‌ای دارای قوام باشد در آن جامعه غیرت، تعصب، ناموس، عزت و سربلندی هم وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مودت و احترام از عوامل تحکیم خانواده است، ادامه داد: زن و مرد در زندگی باید نسبت به هم احساس مسوولیت داشته باشند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه تشکیل خانواده موجب خشنودی خداوند و تسکین و آرامش انسان هاست، اظهار کرد: ملات استحکام خانواده، مودت، تکریم و احترام دوطرفه بوده که متاسفانه امروز استعمار و استکبار، این کانون اساسی را مورد هدف قرار داده است.

وی بر لزوم تکریم سالمندان و بهره گیری از تجربه های آنها اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در فرهنگ مردم زنجان تکریم و احترام سالمندان همواره بوده است.

امام جمعه زنجان به ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی بهترین بازو برای تحقق عدالت در جامعه و ارائه خدمات به آحاد افراد است.

حجت الاسلام خاتمی به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: این شورا، نگهبان قانون اساسی و ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام است.

وی به ۲۷ تیر ۶۷، سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اشاره کرد و ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس بزرگترین امتحان ملت ایران بود که در برابر همه قدرت ها ایستادند و خداوند نیز نصرت خود را شامل این ملت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha