کرج - ایرنا - فرماندار طالقان از اجرای طرح ویژه نظارت بر نانوایی های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی مهدوی" روز چهارشنبه در نشست شورای آرد و نان شهرستان طالقان افزود: در اجرای این طرح سه نانوایی متخلف اخطار تعطیلی دریافت کرده و جریمه شدند.

وی بیان کرد: ارایه نان با کیفیت و مطلوب به شهروندان مهمترین وظیفه نانوایی ها است بنابراین برای تحقق این مهم ضمن تشدید بازرسی‌ ‌های نظارتی از این واحدها، با متخلفان بشدت برخورد می شود.

مهدوی تاکید کرد: فرمانداری و دستگاه های مرتبط شهرستان برای جلب رضایت مردم با واحدهای نانوایی که در پخت نان کم کاری، کم فروشی و تخلف می کنند، برخورد جدی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با نانوایی های متخلف جدی خواهد بود، افزود: هیچگونه مشکل یا کمبودی درخصوص تخصیص آرد به نانوایی ها وجود ندارد و با هرگونه کم فروشی نان و فروش آرد یارانه ای توسط نانوایی ها برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار طالقان بیان کرد: با خبازانی که قصد دور زدن قانون را دارند هیچ گونه ملاحظه‌ای نخواهد شد و در صورت تخلف و تکرار آن به مراجعه قضایی معرفی می‌شوند.

وی یادآورشد: در این طرح ویژه رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب ، توسط متصدیان نانوایی ها، مورد ارزیابی بازرسان قرار می گیرد.

استان البرز دارای سه هزار نانوایی است.