اصفهان- ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: خیران اصفهانی در دهه ولایت و عید غدیرخم با اهدای نذورات نقدی و غیرنقدی خود به ارزشی ۳۹ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان حمایت کردند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی اصفهان، علی اخلاقی روز سه شنبه افزود: امسال مردم نیکوکار استان اصفهان با شروع دهه ولایت نذورات خود را در طرح اطعام علوی، به‌صورت نقدی، بسته های معیشتی و طبخ غذا مشارکت داشتند.

وی با اشاره به کمک های نقدی نیکوکاران در عید غدیرخم گفت: با مساعدت خیران بیش از یک میلیارد تومان وجوهات نقدی، ۱۸ هزار و ۱۹۳ بسته معیشتی به ارزشی بیش از ۱۱ میلیارد تومان، همچنین در طرح اطعام علوی ۳۳۵ هزار و ۸۶۳ پرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیاردو ۲۰۲ میلیون تومان به سفره نیازمندان و مددجویان اهدا شد.

اخلاقی این مشارکت مردم را به غیر از مساعدت در طرح نذر قربانی عنوان داشت و افزود: در عید قربان نیز با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری بیش از پنج میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان به‌صورت نقدی و بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان با اهدای هزار و ۲۲۵ راس گوسفند، ۱۱ راس گاو، چهار نفر شتر، ۳۴ هزار و ۷۳۷ کیلوگرم گوشت قرمز و ۲هزار و ۲۳۳ کیلوگرم گوشت سفید، به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت خدمت رسانی شد.

در زمان حاضر بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان قرار دارند.