پردیس - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی‌حاشیه و سالم را در شهرستان برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، حسین آرمودیان روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نخستین نشست ستاد انتخابات شهرستان پردیس اظهار داشت: مباحث انتخاباتی در اولویت فرمانداری است و باید با برنامه ریزی مشارکت حداکثری شهروندان را در انتخابات رقم بزنیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان و واگذاری مسکن مهر در آینده نزدیک، اتکا به آمار ادوار گذشته برای برنامه ریزی آینده جوابگو نخواهد بود و در این مسیر از همکاری ادارات، نهادها و دستگاه ها نیز بهره خواهیم برد.

این مسئول به چهار موولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت موولفه های مورد تاکید معظم له است و فرمانداری نیز به عنوان مسئول اجرای انتخابات این موارد را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد: مشکلاتی که در انتخابات پیشین داشتیم با برنامه ریزی و مشارکت برطرف شود و روسای کمیته ها نیز لازم است ضمن اتکا به تجربه های ادوار گذشته، به قوانین و مقررات اشراف کامل داشته باشند و در انجام شرح وظایف خود، تعامل، همکاری و هم افزایی با دیگر کمیته ها را مد نظر قراردهند.

جلسات ستاد انتخابات شهرستان پردیس با هدف برنامه ریزی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به ریاست محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد، حاضران به بیان دیدگاه ها، نتایج آسیب شناسی انتخابات دوره گذشته پرداختند و راهکارهایی برای کاهش مشکلات و هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات در این شهرستان ارائه کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.