۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 745
کد خبر: 85164732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: جدیت بیشتر برای پیشگیری از معضلات اجتماعی لازم است

کرمان- ایرنا- نماینده مردم بافت، رابُر و اُرزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سند تحول قضایی به پیشگیری توجه خاص شده و با توجه به معضلات اجتماعی در حوزه پیشگیری جدیت بیشتری باید داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا صمدالله محمدی روز یکشنبه در مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان بافت تاکید کرد: رسالت ما ایجاب می کند برای کمک به دستگاه قضا و ایفای نقش بی بدیل خود در این زمینه اقدام کنیم.

وی گفت: قوه قضاییه آخرین پناهگاه کسانی است که فکر می کنند به آنان ظلم شده و به همین دلیل به آن مراجعه می کنند، پس باید تلاش کرد مشکلات مردم حل شود.

محمدباقر اسلامی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان نیز در این جلسه ضمن تشریح چرایی اهمیت کار دادستان گفت: یکی از اهداف مهم دستگاه قضا جلب رضایت مردم است و امروز سنجه دستگاه قضایی فقط آمار رسیدگی به پرونده ها نیست.

وی تاکید کرد: سنجه کیفی عملکرد دستگاه قضایی، رضایت مردم است و اگر رضایت مندی وجود داشته باشد نشان دهنده موفقیت دستگاه است؛ لذا امید دادن به مردم تنها با کلام و گفتار شکل نمی گیرد بلکه با پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات آنان شکل خواهد گرفت.
رییس دادگستری شهرستان بافت نیز گفت: امروز دشمن مقبولیت و مشروعیت نظام را هدف قرار داده است و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان هدف همیشگی دشمن بوده که با درک این مهم برای امید آفرینی و خدمت به مردم هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.

امام جمعه بافت نیز با اشاره به انتخابات مجلس در پایان امسال گفت: تنها راهی که باعث حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی خواهد شد امیدواری مردم است، لذا مسئولان باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

فرهاد آراسته فرماندار بافت نیز اظهارداشت: امنیت توسط یک فرد یا یک دستگاه تامین نمی شود بلکه باید همه دستگاه ها پای کار باشند تا امنیت ایجاد شود.

دادستان جدید بافت در جلسه تودیع معارفه
وظایف، اهداف و مسیر دادستانی به عنوان بخشی از قوه قضاییه در قانون اساسی، سند تحول قضایی و منویات مقام معظم رهبری مشخص است و در این راستا با تمام تلاش انجام وظیفه خواهیم کرد

حمید حسنی نیا دادستان جدید بافت نیز ضمن تشریح اولویت هایش در این مسئولیت گفت: در راستای حفظ حقوق عامه با فساد مبارزه خواهیم کرد، اهل تعامل با دستگاه های اجرایی هستیم اما تعامل داشتن به معنای چشم پوشی در برابر فساد و خطا نخواهد بود.

در این مراسم از عنایت الله دهقانی دادستان پیشین بافت قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha